Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2017 21:38 - Отворено писмо до псевдонационалистите
Автор: ib4on Категория: Политика   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.02.2017 19:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Уважаеми ,,националисти,, - псевдо
Днес бях учуден, омерзен и недоумяващ.
Защо?
Едно семейство бягащо от ужасите на войната е отхвърлено, обиждано, принизено.
Особен вид патриотизъм ходи между нас, облечена в черно и с малки мустачки. 

Сирийското семейство в гр. Елин Пелин е цялото в слюнки на злоба и ненавист изплюти от вас. Защото са те - от другите.  И аз съм друг, мюсюлманин съм. Днес те ще изгонят тях, утре мен.
Хей господата вие отгоре - политиците - измекяри, вие насадихте страха от друговереца, от различния. Вие разрешавате Луков марш, а отказвате на този който се нуждае. Страхът за вас е печалба осребрена стократно от омраза . Понятия като нация и народ във  вашите уста са просто думи без съдържание, украса на импотентно мислене  пленено от жажда за власт. Радетели на християнството, газещи самата вяра отхвърляйки Бог.  Защото Исус казва - Обичай ближния си. А кой е ближен?  
Мир и любов. Ха. Какво са те като не могат да се осребрят.  Ислямистите терористи били но до тях сте вие, каква е разликата. Само защото вие още не сте хванали автомата. Но нямате смелост. Кръчмарски ,,патриоити,, Ботев го е казал. 


Гонете ни защото и аз днес съм ,,сириец,, въпреки че не съм достоен да съм до тях.




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. 1997 - Аз се отнасям с уважение към шопите
14.02.2017 00:15
Когато шопът воюва за родината той не жали сили и живот, шопските батальони са били безукорни, Батенберг е наемал шопи за гвардията си. Когато те смятат, че нещо не е в техен интерес, мога да им се доверя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ib4on
Категория: Политика
Прочетен: 274884
Постинги: 102
Коментари: 123
Гласове: 798
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930