Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2011 19:48 - Спират Фейсбукa...
Автор: ib4on Категория: Забавление   
Прочетен: 2849 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 17.02.2011 20:29


   Страшно съм ядосан на себе си.. трети ден вече отказвам цигарите, а пуша по две кутии..
   Ето че пак ще запаля. Имам чувството че се дебня с рака. Нали го знаете онова коварно и смешно раче, и после един ад, при който ада на Данте ряпа да яде..
И фейсбук... днес или миналата седмица, не помня вече... (водката си казва думата).. разбрах,
една потресаваща и фейсбухваща новина... Спират Фейсбук.... Първия момет онемях, космите на гърдите ми еректираха и после и тези по надолу... Ами сега... Метнах един кръст после един гълток направо от шишето, и запалих цигара, като първата още димеше в любимия ми  пепелник череп (бъзикам се с рачето, ама...)
   Аз съм потресен, от мен мързеливия, да искат да пратя там някакви си съобщения да не би акаунта ми да бъде изтрит. Абе хора аз не знам какво е акаунт. Мяза на акане, но каквото и да е да си го трият...
Акане, триене и малко размазване.. Като задника на Сашка Васева или лицето и... Зависи от гледната точка...
Трябва ди мисля трезво, и да си налея водката в чаша, по малко фиркано ми се струва... каде ми е запалката...
...и такааа

  Какво ще загубя, ако не пратя скапаното съобщение? Приятелите - тях и без акото ги знам или мисля че ги знам.. и как може с ако, във фейсбика да имам 1227 приятели.... от тях е сигурно че не познавам хилядата, колкото е сигурно, че и Сашка Васева ака... а тези които познавам поне по сурат, повече от половината не мога да ги понасям... Не ме интересува, какви са и що са, какви цветове и миризми харесват или вечер дали си миришат пръднята... просто скука...
   Но другата половина ще загубя. Тях ги следя с интерес...Снимки, музика, ала бала...
Какво е казъл арменския поп... Ще живея ли още сто годинки или ще гушна букета след има няма - 2027г(пак се бъзикам с дяволчето)... а тази със сините очи, няма ли мамка му да ми обърне малко внимание... едни сини очи и вече вярвам в Бог.. че кой, ако не Той може да ги сътвори. Аз ги рисувам от време на време...
   Значи все пак ще загубя нещо. Русото момиче със сините очи... и всичко заприлича на турски сериал....
Майната му на фейсбука. Една революция не може да ни направи, да ни превърне в професионални революционери, да си пуснем бради, мустаци, и да пеем интернфейсбукнационала когато ни застрелват...
Какво ни дава - много плява и малко зърно...
Обмен на мнения, колко е красива фолк дивата Камелия или Емилия или Веско Мазников да го спрем да пее... и и и...
абе няма да пратя никакви съобщения... пука ми за фейсбук мога и без неговото ако... Всеки може.... или не може...


 



Тагове:   фейсбук,   глупости,   спират,


Гласувай:
4



1. анонимен - Много точно казано! Поздрави!:)
10.02.2011 20:56
Много точно казано! Поздрави!:)
цитирай
2. ib4on - ....
10.02.2011 20:59
Благодаря....
цитирай
3. despinida - хах, може и още как :))
11.02.2011 21:35
Цигарите, съм се отказала да ги отказвам, но ФБ, го делнах от раз...и не е никак болезнено...напротив, доста здравословно е :)
поздрави!
цитирай
4. ib4on - След фейсбук ще има друг по готин и ...
11.02.2011 22:40
След фейсбук ще има друг по готин и след това друг и т.н.
Поздрави и от мен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ib4on
Категория: Политика
Прочетен: 275027
Постинги: 102
Коментари: 123
Гласове: 798
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930